Helt blæst

25. august, 2007 § Skriv en kommentar

Storm er mit arbejde, og jeg har stort set kun mig selv til at lykønske mig med at jeg fik jobbet. Hvor er det mærkeligt at være ansat af sig selv! Men det er vel det det er, at være selvstændig.

I skrivende stund har Storm eksisteret i et par måneder og jeg har fået en del fra hånden allerede: Oversættelse, redigering, skriveri og et par projekter der vanskeligere lader sig beskrive. Da det er i min egen interesse at skabe opmærksomhed omkring det jeg investerer tid i, måske sågar selv har skrevet, så er denne side oprettet med det formål: At fortælle om hvad jeg laver; både de konkrete opgaver, men også lidt proces og forhåbentlig nogle erfaringer som andre vil finde interessante; hvad enten de er i samme branche, ivrige læsere (en dag vil nogle af dem måske endda være mine) eller andet.

NB: Bloggen er skrevet med behørig hensyntagen til forlag og kunstnere, hvis værker omtales.

God læselyst.

Tagged: ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Helt blæst at Thomas Munkholt.

meta

