NaNoWriMo – Dag 1

1. november, 2007 § Skriv en kommentar

NaNo plakatJa, bare rolig, jeg skal ikke belemre mine få læsere med daglige ordtællinger. Men NaNo kommer til at fylde en del i denne måned (ved siden af arbejdet på mit fælles projekt med Mette, og oversættelsen af en intet mindre end fremragende fantasyroman af Catherine Fisher). Som skrevet tidligere, så er jeg gået ind til det med en lille smule forberedelse i baglommen, og det har været sundt. I dag har jeg skrevet ca. 3.750 ord, men jeg havde også sat dagen af til det. Nu tager jeg lige en kop kaffe og et par hundrede ord mere, og så var det alt for i dag. En god start, og jeg er egentlig ikke i tvivl om at jeg kan nå de 50.000 ord – det er mere et spørgsmål om hvorvidt jeg kan nå at skrive “slut”, og hvor godt det bliver …

Tagged: ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading NaNoWriMo – Dag 1 at Thomas Munkholt.

meta

