“Jeg tager en hjemme-dag”

7. januar, 2008 § Skriv en kommentar

Det er bevist: Hjemmearbejde er mere effektivt (Politiken.dk).

Ikke kun øget produktivitet, men også mere tilfredshed med arbejdspladsen, og ikke mindst mindre stress i kampen for at få familie og arbejdsliv til at hænge sammen.

Efter at have været vant til at sidde på kontor – også selvom det var mit eget, og jeg kunne lukke døren – så var det vidunderligt at blive selvstændig og kunne arbejde effektivt i 8 timer i streg på én ting, og jeg kan selv bestemme hvornår/om mail/telefon skal besvares. Og selv om jeg skal arbejde, så har jeg min familie lige ved siden af mig, og det er jo en bonus. Fra erfaring med hjemmearbejdsdage vidste jeg egentlig godt at det forholdt sig sådan, men nu har jeg det på skrift …

Tagged: ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading “Jeg tager en hjemme-dag” at Thomas Munkholt.

meta

