Storm i Boston, MA

13. marts, 2008 § Skriv en kommentar

Sidste stop på verdensturneen: Jamaica Plain, Boston, Massachusetts. Vi kom for en uge siden, og her er helt fantastisk – temperaturen har taget et dyk, men solen skinner. Og så har vi fået et rigtigt arbejdsværelse igen, og internettet virker.

Hurtig arbejdsupdate: Har netop afleveret oversættelsen af den femte CHERUB-bog; bog 3 i serien, Arizona Max, udkommer 28. marts, og jeg har en Q&A med forfatteren, Robert Muchamore, som jeg poster en af dagene. Incarceron ligger i en rå draft, og den skal jeg have filet til – lidt en udfordring, for der er så meget sprog, jeg gerne vil bevare. Og så er der mere Taynikma på vej – jeg ser med stor fornøjelse frem til at skulle redigere Merlin og Jans nyeste bog i serien. Men en større nyhed er at jeg selv har fået antaget min første bog – et omfattende projekt med fremragende samarbejdspartnere, som jeg glæder mig til at berette mere om …

dsc_0116.jpg

Tagged: , , ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Storm i Boston, MA at Thomas Munkholt.

meta

