En helt ny verden … eller to!

28. april, 2008 § Skriv en kommentar

En stor dag: I dag har jeg sat min første kontraktkrusedulle som forfatter. Det er et projekt der er i et så tidligt stade, at jeg slet ikke vil komme nærmere ind på det nu, men Mette Finderup er medforfatter, vi har fundet en super illustrator i Randall Whiteis, og vi sigter (løseligt) efter en sen 2009-udgivelse (forlaget Phabel). Vi er allerede godt i gang med at skrive.

I generelle termer kan jeg sige at det bliver en kort serie i den fantastiske genre, særligt rettet mod piger (10+) og med elementer af goth, retro-scifi, magi, monstre og mystik. Åh ja, og serien hedder Gemini, men det havde du nok gættet. Om et halvt års tid vender jeg tilbage og kan på det tidspunkt forhåbentlig begynde at blive mere konkret og vise nogle skitser og andet work-in-progress frem.

Stay tuned …

Tagged: , , ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading En helt ny verden … eller to! at Thomas Munkholt.

meta

