CHERUB nu!

2. oktober, 2008 § 6 kommentarer

Forfatteren Robert Muchamore er i København i disse dage, og det sker i anledning af, at den femte CHERUB-bog, Dommedagskulten, kommer på gaden; jeg har oversat.

James, Lauren og Dana skal infiltrere en religiøs sekt i Australiens ørken – men skal samtidig undgå at kultmedlemmerne knækker dem psykisk og fysisk og får kontrol over deres tanker. Sekten er indblandet i økoterror (Help Earth vender tilbage!), og de går ikke af vejen for at bruge vold mod alle, der ikke tror som dem – og det kommer til et vildt klimaks i sektens base, Arken.

Find et godt tilbud på Bogpriser.dk.

Tagged: , , , ,

§ 6 Responses to CHERUB nu!

  • Janus siger:

    Jeg har lige været i gang med CHERUB-serien for at kunne sammensætte nogle spørgsmål til Muchamore, mens han er i landet – og de er grumt underholdende. Dommedagskulten skal afgjort også læses, når tiden bliver til det.

  • Thomas siger:

    Fedt, den skal helt klart læses

  • Speedy siger:

    Nu hvor du har oversat cherub bøgerne, ved du så om de nye bøger af R. Muchamore Hendorson’s boys bliver oversat til dansk også, eller om jeg skal bestille dem på engelsk og bare gå igang?

  • Sidst jeg hørte, var der ikke taget en beslutning, hverken for eller imod. Men bogmessen i Frankfurt er netop overstået, så der kan være sket noget nyt. Det er forlaget Phabel du skal spørge.

    Men jeg håber selv, at kommer! (… og at jeg får lov at oversætte dem 😉 )

  • al siger:

    det er den beste Cherub bog på dansk

  • simon siger:

    hej jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår bog nummer 8 kommer ud for er nemlig lige blevet færdig med 7 c(:

What’s this?

You are currently reading CHERUB nu! at Thomas Munkholt.

meta

