Storm 3 år

30. maj, 2010 § Skriv en kommentar

I disse dage er det 3 år siden jeg stoppede som redaktør og blev selvstændig.

Det har været skønt, og jeg bliver svær at lokke tilbage i et “rigtigt” arbejde. De første par år var lidt op ad bakke, men det siger alle selvstændige vist, og 2010 har opgavemæssigt været fuldstændig perfekt, og resten af året er faktisk booket. Desuden udkommer min debut som forfatter, Gemini, hen på efteråret. Det bliver også spændende – jeg har lovet at tease lidt mere, og det skal nok komme. I 2011 får jeg forhåbentlig tid til at skrive mere.

Jeg har revideret oversigten over opgaver, fordi det var ved at blive lidt gnattet, og der kommer jo heldigvis hele tiden noget til.

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Storm 3 år at Thomas Munkholt.

meta

