Forfatterstempel

4. marts, 2011 § Skriv en kommentar

Retningslinjerne for hvornår man kan kalde sig selv forfatter, er temmelig flydende og i høj grad op til ens egen forfængelighed. Men man kan selvfølgelig styrke sin selvopfattelse ved at tage forfatteragtige tiltag. Så foreløbig har jeg fået et afslag på en legatansøgning, jeg har meldt mig ind i Dansk Forfatterforening (som oversætter, men snarligst også B/U) og IBBY (IBBYs blog), og så har jeg oprettet profil på børnelitteratur.dk og Gyldendal. Jeg har for en sikkerheds skyld også tilmeldt mig CopyDan og naturligvis biblioteksafgiften (det gjorde jeg som oversætter, men jeg ser lige at Vejen bibliotek som det første har købt Gemini hjem – så det er også et lille vigtigt skridt på vejen).

Så nu mangler jeg bare at skrive nogle flere bøger. Men de er på vej.

Tagged: , , , , , ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Forfatterstempel at Thomas Munkholt.

meta

