Tilbage til Gemini mm.

1. august, 2011 § Skriv en kommentar

Ferien er forbi, og alle mine frieksemplarer er gået til i skybruddet. Oh well, det er bare ting. Og vel egentlig meget passende eftersom jeg har kaldt mit enmandsfirma for ‘Storm’. Hmf.

Første dag på arbejde, og jeg lægger ud med Gemini. Først er der en sidste korrektur på bog 4: Dæmonfyrstens datter. Jeg havde troet den og bog 3: Drengen fra Stjernerne kom i august, men det er vist ændret til september. En lille teaser:

Dernæst skal jeg lave et dummylayout til bog 5: Maestros spilledåse ud fra Lars Gabels skitser, så han kan gøre tegningerne færdige – det er en del af processen, jeg elsker: At bringe billeder og tekst sammen og se historien komme til live i en ny dimension. Her skal I heller ikke snydes:

In other news … Weekendavisen har i tillæget Faktisk, 29/7-2011, en kort anmeldelse af CHERUB 10: Generalen hvor Emil Blichfeldt skriver: “Den er godt oversat af Thomas Munkholt – han rammer fint et nutidigt sprog.” (Og så har de sjovt nok vist den engelske forside.)

Tagged: , , , ,

Skriv et svar

What’s this?

You are currently reading Tilbage til Gemini mm. at Thomas Munkholt.

meta

